Asiakastiedote 10/2019

Muutoksia kaapeli-TV -palvelussa

TV-signaalin toimittaja vaihtuu 29.10.2019. Tästä syystä joihinkin peruskanaviin sekä kanavapaketteihin tehdään muutoksia 29.10.2019 klo 04.00-06.00 välisenä aikana.

Tämän jälkeen televisiokanavat on haettava uudelleen. Suurin osa televisioista hakee uudet kanavat automaattisesti, mutta joissakin laitteissa kanavahaku on tehtävä manuaalisesti. Jotkut televisiot saattavat vaatia jopa tehdasasetusten palauttamisen. Nettisivuiltamme www.htp.fi/ktv löydät ohjeita yleisimpien televisiolaitteiden kanavahakuun.

TV-kortti ja maksukanavat

Jos käytössäsi on TV-kortti ja lisäkanavia, pidä kortti laitteessa. Kortti päivittyy uusilla korvaavilla palveluilla automaattisesti viiveen jälkeen. Jos sinulla on kanavapaketteja, lähetämme sinulle erillisen kirjeen mahdollisista muutoksista.

Viisi Viasat-kanavaa vapaasti katseltavissa 29.-31.10.2019

Kanavahaku kannattaa tehdä nopeasti muutoksen jälkeen, sillä tarjoamme kaikille kaapeli-TV-asiakkaillemme viisi Viasatin kanavaa vapaasti katseltavaksi 29.-31.10. Kanavat ovat Jääkiekko HD, Jalkapallo HD, Urheilu, Urheilu SD sekä Film Hits HD. Voit katsoa kanavia myös ilman TV-korttia ja kortinlukijaa: Viasat Urheilu näkyy perustarkkuuden (SD) televisiossa, muut kanavat tarvitsevat Cable HD Ready yhteensopivan television ja digiboksin.

Lisätietoja nettisivuiltamme www.htp.fi/ktv
Ongelmatilanteissa asiakaspalvelumme auttaa numerossa 02 484 484.