Asiakastiedote 11/2019

Etsimme testaajia LUURI -voippisovellukselle

Mikä on Voippi?
  • Voippiliittymä on tuttu kiinteä puhelin, joka toimii nettiyhteyden päällä. Kun vanha kupariverkko poistuu huippunopean valokuituverkon tieltä, siirrämme valokuituliittyjien kotipuhelimet uuteen tekniikkaan veloituksetta. Näin vanhat puhelimet toimivat edelleen ja kuukausimaksu putoaa murto-osaan entisestä.

Mikä on LUURI-sovellus?
  • Luuri on mobiilisovellus, joka tuo voippiliittymän kotimaisella lankapuhelinnumerolla kännykkääsi.
  • Luuri-sovelluksen lataat Android-puhelimeen Play-kaupasta ja se toimii, kun teet kanssamme liittymäsopimuksen. Lisätietoa: info@htp.fi

Liity testiryhmäämme
  • Kun ilmoittaudut testiryhmäämme, saat liittymän käyttöön 6 kuukaudeksi ilman kuukausimaksua. Maksat siis vain puhelut, kunhan lupaat vastata testiryhmälle kuukausittain lähettämäämme lyhyeen kyselyyn.
  • Voippiliittymän kuukausimaksu kännykkään on normaalisti PerusVoippi-liittymällä 7,60 €/kk ja BonusLuuri-liittymällä 7,90 €/kk. Testiaikana puhelut palvelunumeroihin tai ulkomaan numeroihin on estetty. Testitarjous koskee uusia numeroita. Ilmoittaudu testiryhmään viimeistään 31.12.2019.

Joulunavaus myymälässämme! Glögitarjoilu 5.12. klo 10.00-17.00.