Asiakastiedote 12/2019

NYT VAUHDILLA KUPARISTA KUITUUN

Valokuituverkon edetessä kupariverkon palvelut loppuvat asteittain alueilta, joissa lähes kaikilla on tilaisuus hankkia valokuituliittymä - viimeksi näin tapahtui Tarvasjoen Suurilassa. Seuraavaksi on valmistumassa sekä Carunan kanssa yhteishankkeena tehty Rahkio, että Kosken Tl Koivukylän ja Hongan keskitinalueet. Omana urakkana on valmistumassa Tarvasjoen Liedonperä ja Tuomarila. Lisäksi olemme rakentamassa aivan uusia alueita, kuten Paattinen pohjoisessa Turussa.

Valokuituliittyjän nopea laajakaista

Valokuitu tarjoaa kymmenkertaisia nopeuksia kuukausihintojen laskiessa. Ja jo nyt tarjolla on vaihtoehtoja aina Gigabittiin saakka.

Valokuituliittyjän televisiopalvelut

Valokuituliittymä välittää sekä kaapelitelevision että HTP-Viihteen ja muut valitsemasi nettitelevisiopalvelut. Kaapelitelevisiotilaajalle tarjoamme HTP-Viihteen tallennuspalvelun etuhintaa.

Valokuituliittyjän puhepalvelut

Valokuituliittyjänä saat poistuvan lankaliittymäsi tilalle PerusVoippi -puhepalvelun huippuedullisesti hintaan 3,80 €/kk, kun sinulla on nopea laajakaista (nopeus min. 30 M, hinta muuten 7,60 €/kk).

Valokuituliittyjän lisäpalvelut

Laajempi valikoima lisäpalveluita sisältää mm. turva- ja valvontalaitteita, jotka antavat mielenrauhaa niin itselle kuin läheisille.

Kiitämme asiakkaitamme kuluneesta vuodesta ja toivotamme kaikille
Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta 2020!