Asiakastiedote 1-2/2020

Asiakkaat omistajina - yhteinen etu jatkossakin

Toimintamme on jo yli 120 vuotta perustunut asiakas-omistajuuteen ja paikalliseen palveluun. Valokuituverkko on jo korvannut miltei koko kupariverkon ja sen palvelut luovat elämisen ja yrittämisen edellytykset syrjemmällekin. Valokuiutuverkon laajetessa perinteisen toimialueen ulkopuolelle haluamme tarjota uusienkin alueiden asiakkaille mahdollisuuden yhtiön omistukseen.

Ostamme ja myymme osakkeitamme nyt hintaan 624€

• Ostotarjous koskee kaikkia omistajia, mutta tarjoaa etenkin perikunnille kätevän mahdollisuuden muuttaa osake nopeasti rahaksi.
  • Myyntitarjous koskee tällä hetkellä niitä valokuituliittyjiä, joilla ei vielä ole yhtään osaketta. Mikäli osakkeiden kysyntä ylittää niiden tarjonnan, kiinnostuneet ostajat ovat jonotuslistalla ja heille ilmoitetaan ostomahdollisuudesta.
  • Ostetut osakkeet myydään samaan hintaan ilman käsittelykuluja. Nykyhinnalla tehdystä yhden osakkeen kaupasta ei tarvitse maksaa varainsiirtoveroa.
Yhteydenotot toimistopäällikkö Jonna Heikkilälle: jonna.heikkila@htp.fi / 02-484 48 115

Paikallisluettelo-2020 on ilmestynyt

Ellet ole vielä saanut luetteloa, voit hakea sen Marttilassa myymälästämme ja Koskella TL ja Tarvasjoella paikallisesta pankista. Luettelon löydät myös nettisivuiltamme www.htp.fi/puhelinluettelo.

KTV-liittymät edullisesti kuituliittymiksi

Onko sinulle yhä kuidun välittämä kaapelitelevisio ilman aitoa valokuituliittymää? Nyt saat sen tarjoushintaan: Valokuituliittymä Kuituluotolla + 100 megan netti yhteensä 49,00 €/kk. Ota yhteyttä ja kerromme lisää 36 kk sopimuksesta, joka on voimassa 30.6.2020. saakka.